Subject: Liikluskoolitajate Liidu juhatuse pöördumine hr Priit Sauki poole
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Sep 2024 20:11:49 +0300

Hr Priit Sauk

Transpordiamet

Valge 4

11413 TALLINN

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pöördume Teie poole seoses 27.09.2024 toimunud pressikonverentsil välja
öelduga. Pressikonverentsi minutitel 2:30 - 2:50 ja 10:52 - 11:39 mainite,
et liiklusteooria küsimuste teema on alguse saanud Autokoolide Liidu ja
Liikluskoolitajate Liidu erimeelsustest. Juhime Teie tähelepanu sellele,
et Liikluskoolitajate Liit ei ole osalenud antud hankel, ei ole koostanud
ühtegi küsimust, ei ole kritiseerinud ega kaasa rääkinud Autokoolide Liidu
poolt püstitatud teooriaeksamitega seotud küsimustes suuliselt ega
kirjalikult. Samuti ei ole Liikluskoolitajate Liit antud teemat
kommenteerinud üheski meediaväljaandes.  Palume järgmistes suhtlustes
meediaga eelmainitud ebatäpsus parandada.

19.09 pöördusime oma liikmete poole küsimusega, et kas neil on probleeme
seoses riikliku teooriaeksamiga. Tänaseks pole me oma liikmetelt ühtegi
teadet selle kohta saanud. Küll aga oleme igati valmis panustama ja tegema
koostööd kõikide osapooltega kerkinud probleemi lahendamisel.

Parimate soovidega,

Liikluskoolitajate Liidu juhatus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.